Yes ,this is paddan

Tjeynare , haha blä jag fick sånt här brev om att skolan när den börjar och så ... -.-
JAG VILL INTE !!
Asså jag ska börja åttan och alla säger typ att åttan är de jobbigaste året , är det de?
Jag trodde nian  va värst? :o

Iallfall , köpte typ block och sånt som är bra att ha i skolan , sen tog jag lite kort på wilma , haha först sminka jag henne så hon såg ut som en pundare sen en prinsessa .
Imorgon ska jag först va med frida , sen blir de fotbollsträning , ganska lugn träning eftersom de är DM semifinal på torsdag mot norrstrand , senare på kvällen troooorja att jag ska sova med hanna,ebba och saga , inte helt säkert men trorde :)


förra året , jag och min otroligt snygga vän bexxi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0