who's that chick

Hej på er ! som sagt så spelade jag match igår , vi förlorade med 3-1 men vi mötte ett bättre lag så va det bara :)
anywaaay , idag har jag varit på spelarmöte , hahha vi hade typ ''möte'' i 10 minuter sen skulle vi beställa pizza och jag va den som skulle ringa och beställa , hahahaha ....

- skattkärrs pizzeria.
- Ja hej jag kommer nu med en stor beställning
-okej
- ehm.. 3 calzone , 2 kebabtallrikar men en utan sallad och sen en familjepizza vesuvio.
- Är de bra så?
- Oj ehm en sån här * grov värmländska* pan pizza ameri..american small!
* jag , ebba och hanna skrattar as mycke!*
- En pan pizza america?
- hihi ja ..
- Vem är de?
- det är ida..
- vem är de som skrattar ???
- asså de är mina kompisar ..
- asså DRIVER NI MED MIG ELLER?!?!?!?!


AHAHHAHA SÅ LÄT DET TYP ... DE va superpinsamt sen när vi skulle hämta pizzan.. :$$$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0