FACEBOOK

asså den är en grej jag riktigt stör mig på och de är den så kallade '' facebook - familjen '' , asså vad är det folk inte förstår ? Vi säger såhär , jag hade super många så kallade ''systrar'' och ''brorsor'' i min familj , och en del av dom folken snackar jag inte ens me? VARFÖR SKA JAG DÅ HA DOM SOM MIN SYRRA ELLER BRORSA? jag fattar inte? JAG TYCKER INTE ATT VI ÄR SÅ NÄRA SÅ ATT JAG VILL HA DIG SOM MIN SYRRA ELLER BRORSA! .... hah nu till själv poängen . personerna jag tar bort från min familj .. LÄGGER TILL MIG IGEN ! haha vad är de ni inte fattar , tar jag bort er så lägger jag inte till er igen ...
(pappa , jag vet att jag tog bort dig , men de va inte meningen så jag menar inte dig , haha (a) )

en annan grej jag stör mig på är folk som lägger ut en bild på sig själv , sen kommenterar alla hennes kompisar tex. '' åh så snygg gumman !!! <3<33 puss puss i love you '' Sen så svarar personen ''nej fett ful... :(''
jag bara men ta dig i röven , varför lägger du då ut bilden om du tycker att du är så ful ? Så att hela världen ska få se din '' uglyness sparkle '' ahha tror knappast de va... ;)




Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

hahaha, håller med ditt inlägg till 100%.

Folk är helt galna på facebook alltså! Och som du sa, varför lägga ut en bild man tycker är så himla ful?

2011-08-18 @ 06:24:48
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0